1 Mayıs 2014 Perşembe

BEBEK ANI DEFTERLERİMİZ
     Bebek anı defteri benim en sevdiğim bebek eşyalarından. Malum ki bebek büyür anıları kalır. Üstelik bir defter tutarsanız hepsi derli toplu olur. İlerde açıp baktıkça o güzel günlerini hatırlamak, hatta ve hatta unutmayacağınızı düşündüğünüz şeyleri unutmuş olduğunuzu anlamak için birebirdir anı defterleri...
     İlle hazır alınmış süslü püslü bir defter olması gerekmez bence. Eliniz yatkınsa ve yapabilecekseniz kendiniz hazırlayın derim ben. Cümlenin gidişinden anı defterlerimizi benim hazırladığımı sanmayın sakın. İsterdim ama hazırlayamadım maalesef. İnternetten hazır satılanlarından aldım üç çocuğuma da...
     Erkeklerinkiler birbirinin aynısı. Kızıma farklı bir anı defteri aldım.

     Allah her birimize mutlu yazılar yazsın, mutlu anılarımız olsun inşallah...

Bu da ilginizi çekebilir bebek şekeri ve hatıralıklarımız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız ve sorularınız benim için önemli :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...