26 Haziran 2014 Perşembe

AYSUN'UN DÜĞÜN HAZIRLIKLARI

NİŞAN


      Damat bohçasında neler olur:
  • tam takım damatlık
  • pijama takımı
  • iç çamaşırı
  • terlik
  • gömlek
  • kravat
  • kemer- cüzdan
  • çorap
  • parfüm
  • roll-on
  • şampuan
  • sabun
  • tarak, saç fırçası
  • diş macunu
  • diş fırçası
  • diş teli
  • tırnak seti   
  • tıraş seti(tıraş bıçağı,tıraş köpüğü,tıraş kolonyası, balsam, makas, cımbız)
  • el emeği çeyizlikler(havlu,seccade,tespih,namaz başlığı,örgü lif,)

    

       Damat bohçasını bavulla hazırladık. Aldıklarımızı  dantel keselere koyarak bavula yerleştirdik.



      kozmetik ve bakım ürünlerini beyaz tül ve kurdelelerle süsleyerek bavula koyduk.

      Parfümeri ve kişisel bakım için vintage çantalar aldık. kişisel bakım ürünlerini bu çantalara koyarak hazırladık.

      Ailenin diğer bireylerine bohçalar hazırlayarak kurdelelerle bağladık.



      Ee kız çeyizi bu... Tüm malzemeleri ve kolileri kırmızı kurdelelerle süsledik. Bu resimdekiler Kaf Dağı'nın sadece görünen kısmı  :)) 

KINA  GECESİ


        İnternetten sipariş ettiğimiz piramit şekilli tüllü keseleri Fatoş Aysun ve ben birlikte hazırladık. Keseleri bağladıktan sonra ise tomurcuk çiçeklerle süsledik. Ortaya bu görüntü çıktı.



         Kınada hediyelik olarak dağıtmak üzere kınanın yanında minik sabunlar hazırladık.Sabunları eşim ve ben birlikte süsledik.Sadece kırmızı tül ve beyaz saten kurdele kullandık. 





      Aysun kına gecesinde çok güzel bir Hint elbisesi giydi. Elbiseyle kullanmak için Hint takılarına baktık ama içimize sinen bir şey bulamadık. Biz de elbisenin renklerinden yarı değerli taşlarla kolye yapmaya karar verdik. Kolye malzemelerini Suluhan'dan aldık. Birkaç model denedikten sonra bu modelde karar kıldık ve zevkle yaptım. Elbisesine de çok yakıştı.

      Tealight mumlar, simli pullar ve renkli yapraklarla kına gecesi salonunun masalarını süslettik. Malzemelerimizi Çıkrıkçılar'dan temin ettik. 


      Nedime tacı, halay mendili,kına örtüsü, maytap ve mumları da unutmadık tabii ki... Malzemeler tabi ki yine Çıkrıkçılar'dan. Kına gecesi için gerekli malzemelerin listesi için bakınızMurat'ın düğün hazırlıkları
        
NİKAH




      Efendiiim bu gördüğünüz Aysun'un nikahında takı merasiminde kullanmak üzere yaptığım iğnelik. Fikir tamamiyle bana ait. Murat ve Elif 'in nikahı için de yapmıştım ama fotoğraflayamadığım için paylaşamıyorum maalesef. Nikahtaki misyonunu tamamlayınca evde iğnelik olarak kullanılmaya devam ediyorlar ikisi de. Aysun'un iğneliği yatağının baş ucunda iğnelik olarak, Elif'inki ise makyaj masasının üstünde toplu iğnelik olarak kullanılıyor. Şimdi de kız kardeşimin nikahı için hazırlayacağım bir tane daha.
       
       Aşağıdaki ayakkabılar ise tam da tahmin ettiğiniz gibi Aysun'un gelinlikle giydiği ayakkabılar. Onların süslemesini ben yapmadım, ama, fikir olsun diye paylaşmak istedim.Ayakkabıların, böyle süslenmişinin, numarası tükendiği için  hazır bulup alamayınca, sade bir ayakkabı alıp gelinlikçimize süslettik. Bence hiç fazla para ödemeye gerek yok. Hazırlarından güzel oldu...




         Bu yazım ilginizi çektiyse bunlar da çekebilir



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız ve sorularınız benim için önemli :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...