19 Aralık 2014 Cuma

YERLİ MALI HAFTASI İÇİN ŞAPKA




Dün akşam benim için çok uzun ve de yorucu geçti. Ödev, etkinlik, poğaça ve ayaklarıma dolanan üç çocuk... Düşünün artık gerisini :))
Sedat, okuldan gelince, Yerli Malı Haftası için taç yapmamız gerektiğini söyledi. Poğaça da yapmam gerekiyordu. (Poğaçalar için buraya tık tık)  Ödevleri çok değildi neyse ki.

Ben herkesin yaptığı gibi netten meyve resimleri bulup yazıcıdan çıkarıp tacın üstüne yapıştırmayı istemedim.
Tacımızın öncelikle meyvelerini yaptık. Kartondan her meyveden aynı boyutta simetrik şekiller kestik. Üçünü birbirine alttaki resimlerde göründüğü gibi yapıştırarak boyut kazandırdık.






Önce netten ''Kartondan taç yapımı'' diye aratarak taç modellerine baktık. Orada kendi prens tacımızın yapılışını görünce oğlum ve ben çok mutlu olduk. Bakınız sedatın okuma bayramı hazırlıkları. Oğlum kendi taçını görünce tabii başka taçları beğenmedi. :)) Hemen yapmaya koyulduk.
Tacı kartona(ben karton diyorum ama aslında fon kağıdı) önce kurşun kalemle sonra keçeli kalemle çizdik.Çizimi fon kağıdının uzun kenarına yaptık ki uzunluğu yeterli olsun. Makasla kestik. Oğlumun kafasına göre ayarlayarak fazlalıklarını kestik.
Meyveleri üzerine yapıştırıp bu meyvelere yeşil fon kağıdıyla sap ve yapraklar hazırlayıp yapıştırdık.
İşte tacımız hazıır.
Yalnız meyveleri biraz daha küçük yapabilirmişiz.















1 yorum:

yorumlarınız ve sorularınız benim için önemli :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...