19 Haziran 2015 Cuma

süper fonksiyonel askılar



DEKORASYON- EV DÜZENLEME

Her ne kadar, bu aralar, küçük afacanlarımdan dolayı evde düzen tutturamıyor olsam da, aslında düzeni çok seven biriyimdir.

Dolap düzenlemesi şu aralar sıkça uğraştığım, bir türlü başaramadığım ve kafa yorduğum bir konu. Geçen gün bir baktım ki gardrobumun bana ait olan kısmının neredeyse sadece 1/4'lük kısmını ben kullanıyorum. Diğer kısımları henüz odalarında dolapları olmayan minik afacanlarımın işgali altında... Dolabımın fotosunu paylaşırsam eğer korkarsınız resmen. İnşallah Ramazandan sonra çocuk odalarımızı yaptırıyoruz. İşte o zaman rahatlayacağım evelallah...

İşte dolabıma o kadar sığamıyorum ki alternatif yöntemler, farklı ve kullanışlı organizerler,askılıklar, kutular ilgimi cezbeder oldu. Birkaç tane de alıp kullanmaya başladım bile.





Aşağıdaki askıyı Mudo'nun internet sitesinden aldım. Aslında kravat askısı, ama ben alırken kolyelerim için iyi bir çözüm olacağını düşündüm. Zira gardrobumun kapısındaki eşarp askılarıma astığım kolyelerim eşimin vetosuna uğradı. Kolyelerim doğal taş olduklarından epeyce ağırlar. Eşim de dolabın kapısında gereksiz ve çok ağırlık olduğunu söyleyerek onları oradan kaldırmamı istedi. Ben de hemen kolyelerim için bir çözüm aramaya giriştim. Kolyeleri bir kutu içinde saklamaktan pek de hoşlanmıyorum, aslında, asılı kalmalarını daha çok seviyorum. Nette gezinirken buldum bu askıyı. Görür görmez kolyelerim için kullanabileceğimi düşündüm. 



Askıya sağlı sollu toplam 24 adet kravat asılabiliyor. Askı kısımları hareketli olduğu için  yerden tasarruf sağlıyor. Dayanıklı ve kaliteli malzemeden yapılmış. Bunların yanında renk seçeneği yok maalesef. İlerde boyayabileceğimi düşünüyorum.


Kolyelerim için kullanımını pek sevmedim. Kravat için gerçekten iyi. Eşimin dolabında sabit ve de kullanışlı kravat askısı olmasaydı kesinlikle onun için kullanırdım. Şimdi ne için kullanacağıma karar verene kadar istirahat ediyor.





Bu aşağıdaki askıdan iki adet aldım. Birini hepsiburada'dan  diğerini Mudo'dan. Kalite olarak farkları yok. Üstelik de hepsiaburadadan mudonun yarı fiyatına aldım. Eve gelince hemen eşarp çekmecemde bir kutuda sarmallanmış duran kemerlerimi astım.




Bu aşağıdaki tasarım harikası askı ise çantalarım için. Hepsiburada'da başka bir sitenin yarı fiyatına bulunca iki tane aldım.Beklediğimden çok daha büyükmüş. Kemer kolye askısı diye satılıyor ama bence çanta için daha uygun. Kaliteli ve dayanıklı malzemeden yapılmış. Kaydırmaz özelliğe sahip. Çok kullanışlı.





Bu aşağıdaki askıyı alalı çok oldu aslında. Plastik malzemeden. Çok kaliteli değil ama çok kullanışlı olduğunu söyleyebilirim. İlk aldığımda çantalarım için kullandım. Şimdilerde ise kolyelerim için görev başında.Kendi ekseni etrafında dönüyor olması kullanışlılığını da artırıyor. Üstelik de az yer kaplıyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız ve sorularınız benim için önemli :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...